2024
2023 рік
2022 рік
2021 рік
2020 рік
Договори Засоби пожежогасіння, перезарядка вогнегасників
За кошти залишків освітньої субвенції 2018 року придбано:
твердопаливний котел в комплекті на 115 тис.грн.;
інтерактивний комплекс на 49 тис грн.;
здійснено капітальний ремонт туалетних приміщень на 90 тис.грн.
підключено до мережі Інтернет на 60 тис грн
Договори
За залишки коштів освітньої субвенції 2017р.
у травні 2018р. було придбано:
91900грн-твердопаливний котел;
22000грн-насос циркулярний;
6100 грн-бензиновий генератор;
16478грн -комп'ютерна техніка
Всього: 136478грн
Вакантні посади- відсутні
2024-2025
2023-2024 н.р.
Про підсумки перевірки знань, умінь та навичок учнів 4-11класів
з української мови, математики та англійської мови за І семестр 2023/2024 навчального року
2022-2023 навчальний рік
Про підсумки навчальних досягнень за 2022-2023 н.р.
2021-2022 навчальний рік
2020-2021 н.р.
2019-2020 навчальний рік
2017-1018 навчальний рік
Проєктна потужність закладу: 480 учні (згідно з типовим проєктом).
Станом на 05.09.2024: учнів - 131, вчителів -17, допоміжний персонал- 2 .
1 клас-20 учнів;
2 клас-12 учнів;
3 клас-18 учнів;
4 клас-18 учнів;
5 клас-19 учнів;
6 клас-18 учнів;
7 клас-22 учні;
8 клас-22 учні;
9 клас-17 учнів;
10 клас-20учнів;
11 клас-10 учнів
Мова навчання - українська, у закладі вивчається англійська мова.
Інклюзивний клас - це клас у закладі загальної середньої освіти, в якому серед інших учнів навчаються одна, дві або три дитини з особливими освітніми потребами. При цьому особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу для таких дітей забезпечується шляхом створення для кожного учня індивідуальної програми розвитку, адаптації або модифікації навчального матеріалу асистентом вчителя, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, забезпечення учня спеціальними засобами корекції психофізичного розвитку.
Організація такого навчання з наданням психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг здійснюється відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872 (із змінами).
Згідно зі статтею 20 Закону України «Про освіту» інклюзивні або спеціальні класи утворюються в обов’язковому порядку на підставі заяви батьків дитини з особливими освітніми потребами, до якої обов’язково додається висновок інклюзивно-ресурсного центру та, за потреби, інші документи, визначені Порядком зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти (наказ МОН від 16.04.2018 № 367, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05 травня 2018 р. за № 564/32016).
Під'їзд до навчального корпусу вільний, без перешкод.
Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу
Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти